Min tredagars helg med utgångar

På fredagen var jag på jobb, men var tvungen att åka hem. Kroppen bara skakade och det kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som helst.. Åkte hem och vilade upp mig. Sov sjukt många timmar.. Vaknar av att C vill ta en öl på Barbera. Tar några öl med C och sedan åker jag med Linn, Kickan och Sanna på en tjejmiddag. När vi kommer dit sitter 15 tjejer i ring och äter Tapas, (tror det stavas så, gott var det i alla fall). Ett undantag på tjejmiddagen var en gay-kille, men han smälte in bra i tjejdisskutionerna.

Efter det blev det utgång, slutade som vanligt på Barbera med tjejerna, (träffade C där).. Lördagen var chill, var super trött och sliten. När jag kom hem övertalade Matte mig att följa med ut och fira Ponka, så det kunde jag väl ställa upp på .. :) Så förfest med Matte, Madde och Ponka hemma på Majorstuen, sedan utgång på Latter, Dock bara med Madde för Mathias var för full för att komma in.. Stackars, han kommer verkligen inte ut på krogen! Beställde en shott, fick 3! BINGO!

Fick ett samtal från C om att han ville att vi skulle möta upp han. (trotts att det nämts tidigare att det skulle vara en kväll ensam, med vänner) Hihi.. :) Så jag och Madde skulle festa vidare på en båt, men man kan glömma nyckeln också och vi fick inte tag på han som hade den på sig. Så det blev att åka hem, blev dock sent ändå. Stannade och åt på donken. Ångest idag?, -javisst!

Tycker att min helg har varit toppen bra! Det ända jag kan klaga lite på är att jag inte mått helt 100, men för de får jag ju skylla mig själv med tanke på alkoholen. Hehe.

Dagen i dag har spenderats mysandes i sängen, avslutar detta blogginlägg med att säga: I´m living the fucking dream!!

Tog några bilder från Maddes blogg.. Vi öste på som fan hemma i lägenheten! Ser dock as förbannad ut, men det var jag verkligen inte :)

 

Jag var kapten på båten, a eller ialla fall den studen vi var på den.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0