Kommer få en dålig vana av att jobba på Café

Nu är det illa, riktigt illa alltså! Jag är emot att äta smörgås till lunch, liksom alla, ja i alla fall nästa alla, norrmän gör. Det är liksom inte mat för mig. Okej om man tar en fika under lunchen osv, men inte när man är på jobb och behöver ha energi.. Men i alla fall, jag har ätit sallad hittils på jobbet, men i dag tog jag en smörgås. Visseligen var det en grov med skagenröra på.. Men ändå, inte bra alls!

Det är inte så lätt att ungå att bli lite sugen när man jobbar på ett café där utbytet av smörgåsar är enormt! Får se om det blir en engångs förelteelse eller om det sker igen..

Så här ser det ut på utsidan där jag jobbar.. På Karl Johan.


Disken längst bort där vi mest har smörgåsar och sallader, men även godbitar :)


Disken i mitten där vi gör smörgåsar och pastan, även glass till sidan ur bilden.


Och disken närmast utgången där vi har "take a way" och även bröd.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0