Jag blir så less på att vara "ledig" när jag inte ens kommer vara ledig!!

Har lite ångset... Ska troligen åka hem på fredag eller lördag för att bli hemma en vecka. Men det som är jobbigt är att det inte går några tåg från Oslo, eller till Oslo, vilket gör att man måste byra i lillehammer, tror jag.. Vilket gör att resan hem bli så sjukt jobbig, jobbigare än vanligt..

Sen har jag ångest för att jag inte vill lämna Oslo och för att det kommer bli så sjukt stressigt och så mycket åkande av tåg, buss osv.. Blääää! Kommer inte bli någon lugn vistelse utan massa flaxande omkring... Åhhh jag orkar inte!

Funderar på om jag ska satsa på att flyga.. Men grejen är att jag inte vågar, så jag får nog sluta fundera på det helt enkelt..

Ska sova nu, hoppas på att jag finner någon bra lösning av min "lediga" vecka, som kommer vara allt annat än ledig!! Fy fan!!

Moa och jag i går på Trikken till Yatzi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0