God morgon..

Försöker tagga till inför jobbet.. Inte så lätt när man vaknar upp till spöregn. Usch.. Men men, ska ta mig i kragen och åka iväg snart. Lyckades somna i soffan framför en film om Facebook med Moa och Danne igår.. När jag ligger inne på rummet senare hör jag när Walle kommer hem. Om man säger så här, så använder grabben inte så små bokstäver när han pratar..

Så nu taggar jag på jobb och sedan när jag kommer hem i kväll så ska jag städa mitt rum. Fattar inte vad det är med mig. Blivit så sjukt lat. Har fortfarande två IKEA-kassar med rena kläder på golvet. Och nu har det fylllts på med en halft upppackad resväska sedan jag var i Sverige + en stor tvättkorg... Jag vill inte!

Satt och funderade på att skriva något mer roligt, men kom inte på något så här på morgonkvisten... Men kan ju avslöja att det eventuellt blir Strömstad i helgen, lite oklart fortfarande med tanke på mina arbetstider, men det ska jag försöka fixa idag.. Eller jag Måste fixa det i dag!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0