Flygbiljett till Oslo för 1500:- .. :O

Måste bara säga att flygturen hem gick jätte smidigt.. Dock uppstod ett lite problem.. När jag kommer fram och ska checka in väskan finns jag tydligen inte bokad till detta flyget i dag. Nehe, Fick gå och kolla i informationen. Då hade vi tydligen bokat fredag om en vecka.. Så för att kunna åka hem idag var jag tvungen att omboka biljetten och då lägga till ytterligare 900 kronor. Så min flygresa kostade mig 1500 kronor..(!!!)

Man ska tydligen boka långt i förväg för att det ska bli billigt, för detta var verkligen inte bra för min budget!

Somnade nästan innan planet ens hann lyfta från Arlanda, och vaknar cirka 40 minuter senare av att flygvärdinnan ber mig lägga undan jackan under landningen.. Tog flygbussen till Majorstuen. Mötte upp C en snabbis och sedan vidare till Moa på hennes jobb för att hämta nykeln hem. Blev kvar där tills hon slutade och vi åkte gemensamt hem..

Så nu ligger jag i sängen och funderar på en powernap. Är helt slut! Känns i alla fall underbart att vara hemma igen efter en super bra vecka i Sverige! Denna gång har jag nästan hunnit med de jag planerat i lugn och ro! Härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0