Efter regn kommer sol?

Det regnar i.. Massor! Och jag sitter och kollar på svenska kanaler, vilken lycka, medan jag väntar på att C ska orka sig upp. Har precis varit och köpt en riktigt god frukost som jag hoppas på att få äta snart.. Hehe.

Planen var att vi skulle gå omkring i Strömstad i dag och bara ha det mysigt, men det känns som om vi måste tänka över den planen lite. :)

Bilden är riktigt hemsk, men jag bjuder på den bara för att jag är inte någon som fotoshoppar eller måste ha den perfekta bilden. I bland är man inte på topp och då visas det på fotot. Haha. Satt och åt middag med C igår efter att vi kom hit. Träffade även hand vänner en snabbis. Sen stängde baren vid 11, så då gick vi tillbaka till oss och satt och drack massa vin och bara myste. Så gårkvällen var perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0