Dålig uppdatering, och nu kommer allt på en gång!

Haha, lästa sista inlägget om en att jag funderarde på att ta en powernap, kan meddela att det blev en "powernap" på 2,5 h.. Skönt var det.. Låg sedan i sängen och chillade och åkte och träffade C en snabbis på kvällen.

Lördag, gjorde jag min första dag på Samson, (mitt nya jobb). Fick ett mycket bra första intryck av jobbet och känner på mig att jag kommer trivs super bra.. Kommer hem på kvällen, snabb dusch, hälsar på folket som är hemma, och även Linda som är på besök från Göteborg och åker sedan till C. Blir bjuden på jättegod middag och sätter oss sedan med hans kompis på verandan och dricker vin och öl. Går sedan över till C´s kompis och sätter oss där en stund tills en tjej, vars namn jag inte minns. Hade en jättetrevlig lördagskväll!

Vaknar upp på söndagen och mår verkligen inte bra.. Så blir kvar hos C och blir bjuden på både "lunch" och middag och bara har det mysigt..

I morse åkte jag dirket från C till jobbet och fy fan vad mycket det har varit på jobbet idag. Jag är helt slut! My feet is killing me.... Eftersom jag inte hade någon nyckel i dag hem så fick jag åkta till Sköyen där Moa och Danne var och handlade mat. Nu sitter jag mätt och belåten efter att ha ätit pizza.!

Ska mysa ned med i soffan nu och bara ta de chill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0