Cheep monday på Yatzi ! !

Hängde i Vigelandsparken med Linn, Madde, Sanna och Moa igår. Hade riktigt trevligt och Linn berättade att det var Cheep Monday på Yatzi, vilket innefattar, 42 kronor för allt i baren, samt öppet till halv 4! Var bra tvungen att få med mig tjejern dit!

Så fort hem för att äta middag och fixa oss, fick i oss några öl och sedan drog vi tjejer ut! Var liksom girl power kväll igår, (bara vi tjejer skulle ut ). Hade så sjukt kul och satan vad varmt det var, förtsår inte att det tar in så många människor! Blev en tidig hemgång, var trött och som sagt, det var för varmt för att vara kvar. Så vi tjejer tog taxi runt och letade efter ett Mcdonalds som var öppet.. Fant vi något,- nej! Så kom jag ju på att Max har öppet sent!

Så Moa och Madde hoppade ur och sprang och köpte med sig mat. Vi lämnade av Madde  vid sig och åkte vidare hem. Satt i min säng och åt burgare. Så jävla gott! Vet inte varför jag startade datan igår, men somnade med den på magen i alla fall.. Haha!

Vaknar klockan halv 9 (!!!) Av att Moa är vaken.. Ja ba, What the fuck!! Hon skulle tydligen till gymmet! Hon är en galen kvinna! Jag tog på mig ögonbindel och stoppa i öronproppar och sov vidare.. Vaknade vid 13-tiden.. Vart var Moa!? Då var hon tydligen redan på jobbet..

Så har suttit i sängen nu och ätit Chicken curry! Så jävla gott!! Och snart bär det av till jobbet.. Ett värdelöst pass idag, 15-20.30....

Bilder kommer sen när jag orkar lägga in de på datan..

En sak till:: Efter denna helg/måndag, ska jag bli nykterist.. Eller vänta, vem försöker jag lura!? Haha! Nej men det blir chill med alkoholen nu. Kroppen måste få vila lite :)



Puss och kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0