Är på tåget påväg mot Stockholm

Nu har jag varit vaken i 3 h och 30 minuter, och sov 4h och 30 minuter i natt.. Är jag trött? -Jo tack, helt förstörd..

Sitter på tåget och har 50 minuter kvar tills jag är framme i Stockholm. Men resan är inte slut där. Ska byta till upptåget mot Uppsala.. Så med tur är jag hemma till 11-tiden..

Satt precis och tänkte på vad jag skulle göra idag. Kom inte på något, men en sak är säker i alla fall, Jag ska lägga mig tidigt och sova hyfsat länge i morgon!

Kollade nyss klart på en film på datan, hur sjuk och konstig som helst.. Ska nog sätta på en till nu..

Blir ingen obligatorisk cambild från tåget. Solen skiner för starkt och jag har inge smink på mig + att det är för tidigt på morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0