Sorg, sorg, sorg..

På med svarta kläder för här kommer en tragisk nyhet..

De är med stor sorg jag här med berättar att jag aldrig kommer komma hem!!!

Vi fick de lite struligt med boendet då en av grabbarna sagt upp "sin del", och fixat nya som ska flytta in. Så nu börjar vi med att flytta till ett rum hos 4 andra människor. Träffade de när jag serverade på Telenor Arena, så det är schysst människor.. Sedan bor vi där 1-2 månader och slutligen en lägenhet på Majorstuen en 4a !!

Men visst känns det jobbigt att flytta runt hela tiden och jag som verkligen ville hem ihelgen! Hem till pappa.. Släkten och familj.. Men jag hoppas att jag kommer iväg en annan helg.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0