Blivit med gymkort och ev ett rum på frogner.

Jag har återhämtat mig eller snarare min kropp har återhämtat sig efter gårdagens jobbpass. Gick upp som en zombie mitt på dagen idag.. Åkte in mot stan för att kolla in ett rum på Frogner. Hann inte dit utan blev stoppad av någon snubbe som sålde gymkort...

Jag hatar sådana gatuförsäljare för deras erbjudende låter så bra, men när man kommer hem börjar man fundera på om det var så bra. Som tur är, denna gång, har jag 10 dagar från och med 7 februari på mig att säga upp årskortet på detta gym..

Sedan hann vi vidare till rummet i Frogner. 30 m2 stort och fint, Dock delar men med typ 7 andra lägenheten. Men den var riktigt stor. Eftersom rummet var så pass stort så kommer vi att ha egen soffa, tv, och ev matbord. Men först måste vi få den och efter det måste jag vi betala 20 000 kronor.... Japp, bara att slänga fram...

Nu har ju nyss gjort jättegod mat, (billig och enkel) och nu blir det chill i soffan och slutligen solsidan på tv4 play!!

"Frogner är en stadsdel i västra delen av centrala Oslo. Denna stadsdel har traditionellt varit bostadsområde för överklassen, och har även i dag bostadspriser som hör till de högsta i Norge." - Citerat från wikipedia
'

Och de bästa av allt! Vi kankse kommer bo nära Frogner-Parken där det finns statyer av nakna människor och den så kallade "jätte dildon". Den som ses på bilden.



Kommentarer
Postat av: SaraH

dom är grymt coola! ;p

2011-01-26 @ 21:28:20
URL: http://blery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0