Två jobberbjudanden, beslutsångest!

I morse ringde en ytterligare en som jag sökt hos och frågade om jag var intresead. Jobbet var tydligen någtot med att sälja larm, men han skulle åkterkomma på måndag eftersom jag ska på en annan interjuv då. Dock så hoppas jag på det första jobbet för att sälja larm är nog kankse inte min grej,men vem vet,  det kan kankse bli dert?!

Så efter fem dagar i Oslo har jag redan alternativ till två jobb.. Hur sjukt bra är inte det!?!? Jag är galet nöjd över att jag åkte hit och sökte lyckan på annat håll under en period. Alla behöver omväxling, man mår bra av det!

Moa har också fått ett jobb, men än så länge bara lördagar, men det är ju toppen om hon kan kombinera det med ett heltidsjobb.. Blir jobba 6 dagar i veckan och vila än.. Ja vi var ju här för att jobba och tjäna i hop pengar till vår stora drömmresa!

Nu ska det införsaffas saker som gör Moas 20års dag toppen! Åldersnojan har börjat komma ifatt henne, hälften till 40.. GALET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0