Sova sova säng!

Fy fan vad skönt de är att sova i en ordentlig säng!!! Sen jag flyttade ut ur lägenheten kastade jag min säng pågrund av mögel. Så efter det har jag sovit i en 90 tältsäng (dock med en bra madrass) och sedan tältsäng hos mamma och nu madrass på golvet i Oslo.... Men eftersom Simon och Fredrik åkt hem har vi tagit över deras sängar (de är ovetande om att de används flitit) hehe nej då, tror vi fått lov.. Men i alla fall i tre månaders tid har jag sovit i de mest obekväma och små sängarna, så now i´m in heaven!!

Förstå glädejn över en säng !? Galet!

Nu ska jag iväg på en Arbetsinterjuv på något företag som heter EU Directones.. Vet inte riktigt vad de är och ska försöka hitta dit också... Moa följer med som stöd vilket känns skönt! Dock får hon gå på stan under tiden jag är där inne..

Wish me good luck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0