Nu är jag nervös!!

Alltså shiiiiiit! Nu börjar det bli riktigt nervöst inför ikväll. Fick precis ett mess från Johan, han som håller i allt, om att vi ska vara där vid fem redan. Det roliga är att jag inte har någon aning om vart alla 30 servitriser/servitörer ska någons stans, hur jag ska hitta dit, komma hem, jobba där, ja nervösitieten är rikigt stor nu... Herre gud, varför tog jag på mig det här.......

Jag och Moa hade en lugn kväll i lägenheten med mys framför en film, The green mile.. När vi pausade filmen för att göra popcorn hade det bara gått halva och tydligen var den 3 h lång. Men fan så bra ändå! Rann en tår nedför kinden i slutet.. Usch..

Nu ska jag försöka få tag på Kajsa så jag inte behöver åka dit ensam vilket vore att de blev ännu mer nervöst....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0