Moa fyllde 20 en hel helg i Oslo!


Herregud vad man kænner sig låst utan internet! Men jag skulle ændå inte ha hunit med de heller før helgen har varit så sjukt bra!

Fredagen børjade med først chill hemma i lægenheten, med vin och diverse drinkar. Slutade med førfest hos Madde och Ponka med Fredrik med ænnu mer alkohol och shottar och slutligen på någon kariokebar, något kebabstælle och sedan hem før att somna hos Madde..

Løreagen, vakade upp i deras stora soffa och jag børjade sjunga lite før Moa som fyllde år.. Åkte hem till vårt hem før att baka den godaste tårtan på længe! Trotts att ingredienserna vi køpta stod på noska.. Åt tårta och potatisgratæng och før att lycksa lite køpte vi kyckling! Mums!

Denna dagen blev det Moet champange, 3 liter rose, øl och redbullvodka.. Lyckad 20års dag før min kæraste væn Moa! Nu ær de inte långt kvar tills det ær min tur. Och som de ser ut nu kommer æven den att firas i Oslo. Hær vill jag stanna i ett bra tag till ialla fall!


Søndag, bakitshæng hemma i soffan och massa mat. Sedan film nær alla kommit tillbaka från olika destenationer.

Nu har jag precis varit på arbetsinterjuv, tror det gick bra eftersom jag ska tillbaka på ytterligare ett møte.. YYeeeeh! Och de roliga ær att det verkade jobba en massa ungdomar dær vilket jag gillar!

Dock ringde ett annat føretag som sæljer larm, securitas.. Men jag vetefan om jag vill gå dit på interjuv, fattade inte något nær han pratade och de ær i  morgon bara någon timme innan jag ska på de andra møtet..

Aja, nu kommer Moa som varit på arbetsinterjuv hon med och vi ska inførskaffa skor till henne och hæmta ut pass åt mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0