Jeg elsker livet mitt akkurat nå

De här med norska är inte riktigt min grej, men de ska faaaan bli det!

Var på arbetsintervju nr 3 idag på Cubus!! Tror de sökte deltid, men va fan, hellre deltid där plus ett till ställe än telefonförsäljning... Sen verkade de ha jättetrevligt på arbetet och bara tjejer. Kjempebra!

Fast sen helt plöstsligt förstod jag det som om att det var heltid.. Aja den där norskan vill jag lära mig mer av nu! Så jag vet inte, men fredag ska jag i alla fall få svar.

Sen ringde coop från sverige och jag hade helt glömt bort att jag skulle jobba i helgen, så i morgon åker jag hem och sen jobbar jag på lördag, åker hem till Oslo på söndag igen.. KUL....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0