I´m coming home, I´m coming home, tell the world that I´m coming home...

Nu sitter jag på bussen och har faktiskt passerat gränsen redan! Jag vet inte varför jag har ogillat att åka buss förut.. Eget säte, Internt och elutag.. Hur bra som helst ju, och dessutom är jag snart framme! (en timme kvar).

Resan började inge vidare, kom till bussterminalen, skulle hämta ut min biljett.. Jahaap, bara föra att jag köpte den via SJ så var jag tvungen att åka buss tillbaka till Jernbanetorget för att hämta den och sedan buss tillbaka till bussterminalen igen.. Jaja.. Tur att jag ALLTID är i god tid så jag inte hade kommit dit typ en kvart innan bussen skulle åka..

Nu när jag kommer hem till mamma har jag lite saker som ska göras/ätas!

- Jag måååååste få KÖTT!! Jag blir gaaaalen! Inge kött på snart 4 veckor!!
- Jag måste köpa med mig eller äta POTATIS!
- Jag måste ha en SEMLA!! Letat som en jävla idiot efter de i Oslo, finns det? - Nej.. Inte vad jag har sett ialla fall..
- Jag måste äta PIZZA!! Eller någon form av skräpmat!
- Jag måste förbi apoteket.
- Jag måste verkligen tvätta de kläder jag har med mig.
- JAG MÅSTE ÄTA ELLER KÖPA MED MIG CHIPS OCH DITT, samt lösviktsgodis och choklad!!
- Fixa ett täcke och nya påslakan.
- Slutligen måste jag handla med mig mat hem.. Eftersom Moa valde att stanna kvar i Oslo, så får jag bära allt själv.. Tror inte att jag handlar så mycket då, blir tungt att bära!


Kommentarer
Postat av: Annette

På väg hem, jag trodde du var på väg hit ;) Vi kommer och hälsar på efter USA-resan, Patrik och tjejerna är på:) och visst var pälsen snygg? Hittade den av en slump på Thuns!

Kram!

2011-01-30 @ 08:12:47
URL: http://Justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0