Flytta till nytt boende

Jag har precis packat ned nästa allt jag har med med mig, ännu en gång + alla mat, för att flytta över sakerna till ett annat rum vi fått hyra. Rummet ligger mycket mer centralt och är i ett kollektiv på två tjejer och två killar. Känns faktikst bra.

Men det som känns mindre bra är att jag kunde vara halvägs hem nu.. Buhuu.. :( Men men, saker ändrar sig hela tiden och man får ta dagen som den kommer verkligen!

Nu behöver jag inte önska mig skona längre!!! Min älskade vän Moa har beställde de till mig tills jag fyller år!!! Yippiiiiiii!!

Nu önskar jag med ett par Ray ban, Wayfarer, smink och självklart pengar så jag har råd att leva här... Men jag vill även ha skor, kläder, ja allt som en tjej önskas ha i min ålder.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0