Feng shi

Ja visst är det skönt att sova länge, men inte för länge och inte så många dagar i sträck!!!

Men faktiskt så sover jag inge bra längre, fast att det är i en riktigt säng med en stängd dörr om mig.. Feng shin stämmer nog inte så bra i rummet. Sen är det för tyst! Sjukt.. Ska nog sätta in en radio eller något som jag kan somna in till.

Jag längtar verkligen tills jag ska få gå upp och jobba på måndag! Kommer bli as skönt att få komma ifrån lägenheten för en stund. Jag har sökt ytterligare massor av jobb, men ett var att jobb deltid i en garderob och lite diskplock osv, tror det skulle bli skit bra att ha först telefonsäljar jobbet 08.30-16.30 och sedan hoppa på ett till jobb efter det några dagar i veckan. Skulle säkert fungera.

Nu väntar jag på att min kära roomiiiiiiis ska komma hem efter att ha jobbat, kan eventuellt bli en date med Madde idag, pratade om det igår i alla fall. Så vi får se. Annars blir det nog något annat eftersom det är kanoooon väder ute, lite vårkänsla faktikst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0