Eventuellt jobb!!

Efter en lång intensiv dag på stan med att dela ut cv kom resultatet när jag fick ett telefonsamtal!!!

Jag hade äntligen fått napp på en av alla ansökningar jag skickat på internet. Dock hade jag mindre koll på vilket av alla jobben det var. Men ska i alla fall dit på en interjuv på måndag klockan 14. Får se lite mer vad det är då och om jag får jobbet. Jag hoppas verkligen att jag får det, man vill ju börja någon stans.

Förstå vad skönt att få napp efter endast 4 dagars sökande!

Tror jobbet hade något med marknadsföring, kundkontakter och försäljning. Låter ju helt okej.

I morgon står det kälkåkning på schemat och slutligen alkoholhaltiga drycker eftersom vi måste fira vår vistelse i Oslo som äntligen blev av, sköna grabbar vi bor med, Moa fyller år på lördag, jag har troligen fått ett jobb, ja kan de bli bättre eller snare mindre saker att fira!

Lördag blir det att baka tårta, fria Moa, dricka skumpa och ragga upp en bra krog att gå till... I love my life!!


Kommentarer
Postat av: Annette

Kul!! Men du skulle behöva stövletterna som står här och väntar :)



Kram

2011-01-14 @ 08:38:37
URL: http://justnujusthar.wordpress.com
Postat av: ERICA

Ja det känns jätteroligt och idag ringde de en till om jobb så det ser ljust ut!



Åh dom ser jag fram emot att se!! Kommer hem den 27, kommer över på en fika då? :)



Kram!

2011-01-14 @ 12:27:58
URL: http://rajki.blogg.se/
Postat av: Annette

Det låter ju toppen! Ja, absolut fika :) Kram!

2011-01-14 @ 16:08:47
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0