Check!!

- Jag måååååste få KÖTT!! Jag blir gaaaalen! Inge kött på snart 4 veckor!!
- Jag måste köpa med mig eller äta POTATIS!
- Jag måste ha en SEMLA!! Letat som en jävla idiot efter de i Oslo, finns det? - Nej.. Inte vad jag har sett ialla fall..
- Jag måste äta PIZZA!! Eller någon form av skräpmat!
- Jag måste förbi apoteket.
- Jag måste verkligen tvätta de kläder jag har med mig.
- JAG MÅSTE ÄTA ELLER KÖPA MED MIG CHIPS OCH DITT, samt lösviktsgodis och choklad!!
- Fixa ett täcke och nya påslakan.

- Slutligen måste jag handla med mig mat hem.. Eftersom Moa valde att stanna kvar i Oslo, så får jag bära allt själv.. Tror inte att jag handlar så mycket då, blir tungt att bära!

Jag har alltså hunnit med att göra/äta allt jag ville, FÖRUTOM en semla.. Men jag tänkte att de får vi styra upp i Oslo då..

Igår när jag kom till mamma åt vi fläskfilé med potatisgratäng, åkte och hyrde film, (Bröderna Karlsson, skit bra) åt chips och dipp, drack cola och somnade sedan i en ordentlig säng! Kunde gårdagen blivit bättre? - Nej!

I dag har jag packat, umgåtts med Mamma, handlat mat och diverse saker, och snart kommer syster hit så vi får umgås lite. Sen blir det pizza och slutligen hoppa på tåget till Oslo. Jag har lyckats få både Moa och Mathias till min perrong, för jag tänker inte bära all mat jag köpt till mig och Moa.. No way!!

Jag har ännu inte lyckats åka några skridskor i år, trotts att de varit sjukt mycket minus och isen är säkert kanon bra.. Men de kommer väl de med. Läste i tidningen att de kommer bli en låååång vinter.. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0