Bekkestua - Pizzanini

Har överlevt första natten i vårt nya rum...

Jag trodde ärligt talat i natt att jag skulle frysa ihjäl. Min kroppstemperatur var nere i botten kändes det som. Herregud! Slutade med att jag la mig i morse på soffan ute i de "gemensamma" rummet. Där var i de i alla fall varmt.

Hade de jättemysigt hos mamma, med massa god mat och annat jag längtat efter så länge att få äta! Nu är man tillbaka i de vanliga rutinerna igen med pasta, pasta och pasta..

Ska försöka ta mig till något som heter Bekkestua.. Kommer nog inte bli de lättaste, men jag ska föröka. Tror de är en till anställningsintervju.

Har försökt få lite ordning i vårt pyttelilla rum..  2x3 meter stort, en loftsäng där Moa sover och jag på en uppblåsbar maddrass på golvert. Och de är sviiiinkallt. Elementet funkar typ  inte.. Ingen garderob, inga hyllor, ingen plats i frysen, kylskåpet och i hyllorna. Men de här bli nog bra.! Har i tankarna hela tiden att de bara är en månad! Om en månad har i vi ett varist rum och mycket mer space!


Kommentarer
Postat av: Annette

Du kämpar på! Det där med boendet verkar vara en knepig historia... Kul att läsa att du är som jag, mat mat mat :D Om du är kvar i Oslo i april skall jag bjuda ut dig på trerätters middag. Då vet jag att jag äter tillsammans med någon som uppskattar det lika mycket som jag :D Och Moa får förstås också följa med ;) Kram!

2011-01-31 @ 15:51:42
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0