Alla behöver lite egen tid ibland..

Hahaha jag bara ler när jag tänker på hur jag och Moa såg ut när vi försöker tränga oss på bussar och tunnelbanor med våra backpackerväskor plus varsin rullväska bland alla jävla människor.. (bilder kommer i kväll när Moa kommer hem)

Vi har nu lyckats fått bort ett lass med saker till vårt nya krypin. Dock var de inte alls stort, men de duger för oss, längtar så sjukt mycket tills vi får våran egen lägenhet.

Moa lyckades komma försent till jobbet, mycket var nog pågrund av att det var rusningstrafik, men också att vi råkade ta fel buss. Eller de var inte fel buss utan den gick åt fel håll bara.. Haha :) Men nu är hon på jobbet och jag har krypit ned i soffan för lite film mys. Lite egen tid, som jag tror alla behöver ha någon gång. Så jag passar på innan vi flyttar in i kollektivet, kommer nog aldrig få vara ensam då.. Buhuu!!

Nu ska jag rensa vårat kylskåp på mat... Haha nej men vi måste äta upp typ allt för att vi ska ju flytta.. Mums!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0