Aker brygge!

Igår blev det en rundtur på Karl-Johann och Aker brygge med de vi delar lägenhet med. Blev en lång och mysig promenad, tror jag hittar lite bättre i staden nu i alla fall. Men de kommer nog ta ett bra tag innan jag vågar släppa lös mig själv på gatorna..

Sedan blev det en sväng på Ikea för att köpa vinglas och champangeglas till helgen då Moa fyller 20!! Slutligen hem, mat och sedan sätta sig i soffan för att söka jobb, hjälpa till att skriva personligt brev till Freddan..

Nu ska vi ta en promend och sedan börja gå in i butiker för att söka jobb. Håller tummarna för mig själv att det går bra. Vill börja känna på vardagen i Oslo med jobb, middag, sova osv.. haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0