I <3 Norway

Trotts Kickoffen med Intersport mitt i middagen i går blev de en mysigt firande av min 20 års dag. För när jag kom hem hade Moa köpt med sig en massa godsaker. I en av bakelserna hade hon proppat full med 20 ljus. För de är ju ett måste att blåsa 20 stycken ljus på sin tjuogårsdag.

Fick en vinflaska av mina kära vänner i vårt kollektiv. Den öppnades såklart och smakades på. Riktigt god var den, Bra val Matte!

Sedan fick jag utöver skona, av Moa, en norge tröja, norge flagga och en nyckelring. Haha skön tjej! Nej men jag blev jätteglad över att hon fixat med godsaker och ljus.

Sedan blev de att färga håret på Moa och slutligen sängen. Nu sitter jag i soffan och äter upp de som blev kvar av, en brownies med kolakräm på, Oriokaka med någon vit kräm på och kladdkaksbotten,, en annan med kladdkake botten med någon nötglasyr samt en morotskaka. Fy fan vad gott!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0