Ut på stan för att ragga jobb..

Jag söker i snitt 3-5 nya jobb varje dag via internet, men de verkar inte hända något, så jag ska nu gå ut och dela ut mitt cv. Hoppas på bättre resultat då.

Nu ser jag ut så här i håret. Det blev bra, men de kunde ha blivit ännu bättre med foliéslingor. Men vad gör man inte när man inte har tillgång till sina frisörsvänner.. Gjorde de mesta själv. Kajsa hjälpte mig med att dra ut linjor där jag inte kom åt, men annars har verket mitt eget. Så hade de blivit sämre, hade jag bara mig själv att skylla, och jag visste när jag gjorde slinghätta att man bara får med överhåret. Nästan ialla fall..

Aja, ut på stan nu, blir galen av att sitta hemma och ångrar mig att jag tackade nej till telefonförsäljar jobbet.. Men de är lätt att vara efterklok..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint det blev, får ta och se det i verkligheten snart, ska du hem snart??:)

2011-02-03 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0