Tänk på vad de är ni har..

Fick en kommentar om hur rummet såg ut.. Frågan om cellskräck kom upp, och svar ja, cellskräck är de verkligen. Och trotts att de är så litet så är de så förbövelens kallt! Jag har problem att sova på nätterna eftersom kylan kommer underifrån samt från väggarna..

Jag försöker intala mig själv hela tiden (även på nätterna) att snart snart, om 3 veckor, får jag och Moa en egen lägenhet och ett varsit rum. Förstår hur mycket man kan sakna en dörr att stänga om sig, ett eget rum..

De är ganska sjukt att efter ett tag önskar man sig inte tex en sol och bad semster, nya kläder eller ja, de där vanliga. Utan nu längtar jag efter en säng, en riktig säng. En säng som är min egen och en säng jag vet kommer stå på samma stället ett tag.

Men även efter kött, kyckling och fisk!!

Ni där hemma som klagar på all och inget, bor hemma, mamma och pappar fixar allt. Tänk efter, tänk efter på vad de är ni har.. Sluta klaga och ta vara på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0