Sverige+Norge

I dag var de faktist varit en bra dag på jobbet. Fått igång snacket hos personalen, lärt mig nya norska "slag" ord som jag kommer använda väl.. Hehe. Men även så har dagen gått fort, mycket för att de varit sjukt mycket folk i butiken i dag. Men också för att man finner små glimtar på jobbet som är blir roligare om man tänker positivt.

Delade ut flyers precis när prisutdelningen var. Vilken stämmning!! Sverige tog ett guld, liksom Norge, så nu kan inte mina arbetskollegor säga något. He he..

De är riktigt kul att scenen som allt händer på är precis utanför vårt tält så man hör verkligen allt. Rätt som de är spelas sveriges nationalsång osv..

Är inte lika trött i dag, men skulle ändå vilka krya ned isängen. Men måste vänta på den rackans tvätten jag nyss la i.. Arbetskläderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0