sjuk.nu

Har vaknat av och till hela natten, kallsvettats, svettats och mått så sjukt dåligt. Trodde de skulle gå över tills jag vaknade. Men icke! Så nu ligger jag nedbäddad i soffan och mår skit!

Vi dessa tillfällen längtar jag verkligen tillbaka till min egen säng, mitt rum, min tv och alla svenska tv-kanaler. Inte så kul att bo i ett kollektiv med våningssäng direkt. Har för mig att någon skulle få gäster i dag till längenheten som ska bo kvar över natten.. SKJUT MIG!!

Jag är verkligen glad för att jag fått den arbetsgivare som jag fått. Ringde och berättade att jag inte kunde komma idag.. Får ett sms senare om att jag ska krya på mig och inte stressa på att bli frisk. Gulligt!


Ska krypa ännu längre under filten och kolla på OC nu och hoppas på att mina krafter kommer tillbaka till min kropp. För just nu svävar de någon stans i rymden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0