Norsk bankkort och nya jeans!

"Råkade" försova mig idag. Nej men när Moa gick upp så orkade jag verkligen inte. Jag brukar gå upp när hon gör de, men inte idag. Så fick sova till halv 11 i dag. Skönt! Måste ju vila upp mig tills nästa vecka då jag börjar jobba för Intersport under skid-VM.

Nu ska jag ned på stan och skaffa Norsk-bankkonto och sedan köpa mig ett par jeans. Matihas ska följa med som smakråd. Jag vet att de är en onödig kostnad, men att få ha ett par jeans på sig i stället för leggings känns mycket bättre när man visar sig bland folk. Eftersom jag inte riiiiktigt kan ha mina som jag har hemma... Ett litet viktproblem. Men jag har tidigare vägrat att köpa nya jeans eftersom jag har så sjutk många hemma och vägrar acceptera att jag gått upp i vikt. Men jag ska komma i mina gamla men just nu orkar jag inte gå omkring i Moas jeans eller leggins, så jag köper egna.!

Får se om Matihas är ett bra smakråd. Tar med mig Johanna också, känns säkrast! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0