Mina vänner!!

De känns för jävla bra att vännerna där hemma inte har glömt mig trotts att de är 6 veckor sen jag var hemma.

Fick ett fb-mail som bestod av en fullsmäckad och välplanerad dag av Dennan! Kommer bli så grymt kul att få träffa alla igen! Även om de bara blir en snabb dag så kommer de förgylla min vardag i Norge! Kommer tänka tillbaka till alla fina minnen vi alla har tillsammans!

Nu ska jag packa ned väskor i en väska för att snart åka hem till Mamma.. Ska få åka bil! Ska bli så himla skönt!

Mår inte så bra i dag tror jag har dragit på mig någon föskylning eller liknande.. Men de är ju inte så konstigt med tanke på hur kallt de är på nätterna att ligga på en luftmadrass i ett rum där de drar kyla från alla väggar, samt golvet.. Usch! Så jag tar de lite lugnt, började dagen med en lång dusch medan Lars Winnerbäck strömade ut ur mina högtalare.



Kommentarer
Postat av: Annette

Det blir roligt att se dig igen, om än ganska snabbt antar jag, med tanke på alla planer ;) Vad har ni för slutdatum på Norge egentligen? Jag behöver en träningspartner :)



Ses snart, kram!

2011-02-09 @ 19:56:06
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0