Middag på Peppes med tjejerna i kollektivet

Har precis kommit tillbaka från en mycket god middag på Peppes pizza med brudarna i kollektivet. Detta är vår sista måltid i detta kollektiv så vi tänkte att en middag skulle passa fint!

Så nu är vi mätta efter buffén och ska sjunka ned i soffan.. I morgon ska jag iväg på intervju på Mc.Donalds. Killen som ringde att blivit tipsad från hon som jobbade på Sköyen där jag sökt jobb. Hon hade inget jobb så hon skickade mig till han.. Skönt att jag gjorde ett bra intryck hos henne så hon skickade mig vidare..

Sen efter mötet blir det flytt till lägenheten! Känns jävligt skönt, för vi upptäckte idag när jag packade att de var blött, på golvet och fuktigt på väggarna där våra kläder hade varit. De känns inte så jävla kul att ha bott i det.. Jag sov ju på de golvet de första två veckorna och åkte på världens förskylning. Kan ha hittat svaret på de nu...! Så nu hopps jag bara inte att mina kläder börjat mögla eller blivit förstörda på någt annat sätt..


Kommentarer
Postat av: Annette

Äntligen ett bra boende! Mögelproblemen verkar förfölja dig, men nu är det dags för litet flyt i tillvaron tycker jag! Kram!

2011-03-02 @ 08:58:39
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0