Men de blir nog bra, allt blir bra!

Var så himla skönt att få komma till Sverige och mamma igår! Vilken glädje när jag satte mig i bilen och den började rulla.

Igår natt låg och och mamma och pratade om allt och allt och verkligen allt. Det känns så skönt att få prata av sig och få höra vad mamma har att säga om saker och ting. Nu känner jag ett lugn i kroppen och är redo att bege mig tillbaka till mitt lilla råttbo till rum..

I dag har vi varit duktiga, vi har tapetserat ett helt rum (nästan klara). Och nyss åt vi middag, mums och jag fick en aldeles egen beställd TÅRTA som vi hämtade på ett Café. Helt sjukt vilken drömtårta. Typisk tjejtårta. Vit choklad, grädde och jordgubbar över, chokladmouse och vaniljkräm i.. Mums!

Fick de jag önskat mig, pengar, så jag kan leva ett normalt liv i Norge och betala hyran. Sedan fick jag, mamma och pappas giftasring! Den blev jag så sjukt glad över! Synd bara att jag har lite knubbigare fingrar än mamma hade på den tiden, men efter fått ihop lite pengar ska jag förstora ringen till min passform.

Sen fick jag även blommor, och blommor blir man alltid så glad över. Nu ska jag försöka kolla på film, för de har någon hantverkare här som håller på att spika.. Lyckat med min huvudvärk.. Men de blir nog bra! Allt blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0