MAX-hamburgare restaurang

Jo jag glömde ju berätta om min intervju i går hos MAX. Den gick riktigt bra, eller de tyckte jag i alla fall. Har nog aldrig pratat konstant i 40 minuter på en intervju förut. Men enligt han jag hade samtalet med så var de en bra egenskap. Så nu hoppas hoppas hoppas vi!

Sedan var de brottom till min första dag på jobbet. De typiska är att när jag nästan är framme börjar jag blöda sjukt mycket näsblod. Och jag menar verkligen sjukt mycket.. Visste inte hur jag skulle få hejd på det så fick springa in på ett café och be om massa pappaer. Så jag kom igår till min första dag på Intersport med forsande näsblod. Bra första intryck.. Men jag fick stopp på de och började dirket sätta igång och jobba..

Nu tror jag att jag måste ta vara på mig själv när de gäller, sömn, vila och matintag för att orka med dessa dagar på Intersport... Onsdag-söndag 14-22.00... Skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0