Korvstroganoff med ris.... Mmmm

Gårdagen, ja gårdagen.. Jag skulle ju supa Matihas under bordet och sedan gå ut på stan för att ragga en krog... Jag söp Matihas under bordet och vi gick ut på stan och hann med 3 misslyckade krogar.

Matihas pallade som sagt inte trycket och vi gick själva ut för att leta efter en krog. Av någon konstig anledning så tippsade alla om Trumpeten.. Men hallå!! Vad är de som är så speciellt med den?! Aja, vi gick dit för 3 gången för mig... Dansade lite och hade kul, men kände ändå att jag inte ville spenderar hela kvällen här. Så jag och Mathias drar vidare. Lyckas gå ned till någon bar som vi sedan ångrar oss och vänder. Går in på en bar som ser bra ut. Men upptäcker de bara är mörka personer där inne. Kände att de inte riktigt min grej och går vidare.

Hittar en till krog, men vid de här laget har Mathias redan börjat ledsna och även ja. Så efter ett försök att leta efter Yatzy som tydligen skulle vara bra (enligt några svenska tjejer) åkte vi hem.

Kommer hem och Moa sitter uppe, då vi kör världens efterfest med Nostalgi musik. Men få ge oss efter ett tag eftersom klockan börjar bli mycket.

Vaknade nu klarvaken och sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch idag.. Tror de köttfärssås med pasta, eller korvstroganoff med ris (min favvorit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0