Intersport

Unnskyld för de dåliga uppdateringen men jag började på Intersport igår och har inte hunnit med någonting mer än att äta och sova...

Blev en intensiv dag igår, 14-20, hem äta, kolla tve och sen sova... Upp i morse, kändes inte bra allt eftersom jag inte sovit många timmar i natt. Har vaknat varje gång Moa rört på sig, (hon gör de ganska mycket) och dessutom snarkar... Usch, blev ett 9-18 pass utan rast eller lunch. Fick i mig ett äpple på hela dagen. Så nu när jag kom hem var jag vrålhungrig...!!

Har fått ett underställ, fleeströja, strumpor och en intersport tröja från jobbet. Snällt. Men skulle jag inte ha de på mig skulle jag seriöst frysa i hjäl. Eftersom VM startar i morgon har vi buriker i tält på stora uppsammlingsplatser och då inte alls mycket värme i de. Vilket leder till massssa kläder, mössa och vantar på hela dagarna..

Förstå också at jag bara umgåtts med Norsktalande personer hela dagarna, så mitt huvud är helt bombat. Och fixa inredning i tället, fixa väggarna, hänga upp kläder samt en massa andra saker. Men jag gillar utmaning så de är ju bra, men jag känner ju att kroppen börjar ta lite stryk..

I morgon är de uppstart för VM och de ville att jag skulle komma redan strax före 11 eftersom då öpnnar vi butiken. Men eftersom jag jobbar till 22.00 så känns de inte direkt lockande. Eftersom de inte är så lätt att ha med sig mat och äta under dagen..

Nu ska jag ta en lång och varm dusch och sedan hoppa ned i soffan för att avsluta kvällen med en film.

Tjaaaooo!

Ja just de, idag har jag även blivit tv-kändis. Fick vara med i någon reklamfilm eller liknande för Intersport och även i tidingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0