Ingen bra dag idag..

De blev inge mindre än skinkomelett med stekt potatis, och majs. Det blev gott, eller är det bara för att de var något annat än pasta? Men de var egentligen de som var tanken med middagen, lite variation från pasta! Men i dag lutar de åt makaronepuddig.. Haha. Men tänk egentligen hur mycket olika maträtter man kan göra med en grund ingrediens. -Pasta..

I dag är de ingen bra dag, en sådan dag man är ledd på allt och nu har jag bara för de skickat in mitt cv till Pizzerian som jag var hos igår. Då har man börjat bli desperat.. Men men.

Jag och Johanna ska åka och hälsa på Moa på jobbet snart. Stackars Moa jobbar hos samma företag, fast en ny butik, och ska stänga ensam för första gången. Men vi hoppas på lite fika, så vi ställer upp och åker dig. En liten baktanke är att jag ska presentera mig live på ett café som är konkurenser till Moas café som jag har sökt jobb hos via internet. Smart drag va?



Nu du Jessi är de snart dags för dig att komma och hälsa på oss! De var alldelses för länge sen vi tre tjejer umgicks..

Kommentarer
Postat av: Jessica

2011-02-01 @ 20:28:04
Postat av: Jessica

2011-02-01 @ 20:28:37
Postat av: Jessica

Jag får komma när jag börjar i rimbo, vilket är om ca 2 veckor!!!:)<3

2011-02-01 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0