I dag är man halvägs till 40 år... Hurra 20 år idag.

De snöar utanför mitt fönster och jag fyller hela 20 år idag! Helt galet att jag är halvägs till 40 nu!! Förstå hur mycket jag ska hinna göra på 20 år! Usch tränger bort den tanken och tar dagen som den kommer..

Åt nyss en jättegod frukost med Moa som nu gått till jobbet. I kväll ska jag iväg på någon VM-kickoff med Intersport så de blir nog tajt med tårtätande för min del. Men men, jag har redan ätit tårta hos mamma och pappa nu när jag var hemma i helgen.

Lite bilder från helgen med tjejerna!

 

Jag och Jessigullan!

 

Gina, Jessi och Vanii!!

 

Jessi, jag och Vanessa!

 

Jessi, Moa och Denkan!

Jag och Linda.

 

Vani och Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0