Hej då blondin, Hej brunett!

Nu är jag helt inne på att färga mitt hår mörkare (brunt). Jag tror nämligen (som jag och mamma pratade om), att folk inte tar en på allvar bara för att man är blond. Tror inte att man kan jobba, att man gör något seriöst, att man bara flumar omkring. Det är ju de sista jag gör, och på jobbet ger jag verkligen 100% fast att jag är blond, så de så!

Så nu letar jag för fullt efter en slinghätta så att Moa ska kunna färga på mig. Helst hade jag velat att någon av mina frisörsvänner hade gjort de eftersom de gör i folie och de blir liksom mer i hela håret. Slinghätta är bara överhåret som blir mörkare. Men men, de är alltid något.. :)

De här är ju mörkt fast ändå ljust, och snyggt. Eller vad tycks?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0