Här bor vi, försök komma in om ni får plats..

Igår låg jag bakfull 2.0 och orkade inte göra någor alls!

Fredagen började med förfest hemma i vårt kollektiv med Jag, Johanna, Moa och Kajsa.. Vi drog vidare mot en bar/pub. Dansade och hade allmänt sjutk kul hela kvällen.

Lyckades fixa efterfest, fast till sist var de bara jag och Moa som drog på den.. Hade skit kul med 4 norska killar som bor dit vi ska flytta snart, Majorstuen..

Sov som sagt hela dagen i går i omgångar. Kajsa kommer in, pratar lite, somnar om, Matihas kommer in, pratar massa!, och somnar om.. Går upp vid 5 och försöker piggna till med pizza och cola.. Slutade med kebab, chips och dipp framför melodifestivalen och slutligen en film!

Tog en lång och välförtjänt dusch och har intagit position -soffläge, igen!

Välkomen in till Mig och Moa!

 

 

Här sover jag, alltså där du skymtar de blå täcket.....

 


Och där sover Moa...... Jag vägrar krypa upp där för jag har riktigt höjdskräck, och när jag försöker klättra upp på stegen fryser varje muskel i hela kroppen och jag kan inte röra mig, får panik och börjar grina..


Man kan inte ens öppna dörren, skandal....

Kommentarer
Postat av: Jimmie Larsson

Nästan så man vill komma och mysa bara för upplevelsen!

2011-02-06 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0