Brinner av!!

Alltså jag brinner av!!

Köpte ett par byxor förra veckan, ett par jeans.. Satt as bra i provhytten, kommer hem, förstora.. Åker nu tillbaka i dag för att endast byta de.. Byter till två storlekar mindre, prövar de i provrummet och de sitter bra. kommer hem och de är förstora igen!! Vilket jävla problem va??

Frågan är nu, ska jag behålla dessa eller åka och byta till ytterligare en storlek mindre..?! För frågan är också om jag kommer gå ner mer i vikt eller inte. Mitt mål är ju att gå ned till mina vanliga byxor och då har jag ju köpt dessa förjäves.. Men de känns ju inte så bra att åka tillbaka en gång till liksom..Sen tror jag att kvitton går ut snart också + att jag jobbar 14-22 i morgon... Buhuuu

Nu ska jag göra mat tills min käresta kommer hem. Lax och klyftpotatis!

De bästa med Norge är att laxen är så sjukt mycket billigare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0