Billig kylling sökes.

Passade nyss på att äta god mat och fira mig lite smått eftersom jag tydligen ska iväg på kickoff med Intersoprt i morgon vid 19.00. Ett jobb som varar i två veckor. Men grejen är att jag inte riktigt vet vad de innebär eller om jag ens fått det. Jag har i alla fall en inbjudan..

Så de blev tacos med kycklings köttfärs. Vi skulle till en speciell butik där de var extra erbjudande på just de och skulle fråga efter vägen.

Moa till en dam:- Vet du vart matburiken Rema ligger?
Damen- Naaej, men de ligger en Ica butik där borta.
Erica- A men de går inte, för Rema har nämligen extra pris på kyckling.
Damen skrattar.
Moa skäms..

Jag längtar tillbaka till sommaren då jag var brun och såg pigg och fräsch ut med endast lite mascara..

Då man kunde äta glass ute och inte frysa.. Usch för snö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0