1 februari,

Nu är de inte långt kvar tills jag fyller år och jag har kommit fram till att jag inte önskar mig något annat än P e n g a r.. Så jag kan betala hyran för den här och nästa månad.. Tragiskt va? Att inte kunna önska sig något annat. Fast samtidigt kan man säga att är hyran betald så har jag fått livet i Oslo i födelsedagspresernt och äventyret i sig. Så jag ska absolut inte klaga, men man hade gärna levt i ett liv med glitter och glamor, samt ett arbete..

Allt kommer väl så småning om, men just nu är de jävligt surt att allt som finns i mitt huvud är hyran för nästa månad i Moas och min egna lägenhet. Hyran kommer att bli mer lagom när två till flyttar in, vilket kommr ske någon månad efter att vi flyttat in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0