Vilken kvinna


Eftersom jag inte har något dator hemma och Tven ær pytteliten i lægenheten så la jag mig och læste igår. Helt trollbunden.! Fick Vælkommen hem till Maria Montazami av Mormor! Ælskar den kvinnar och skulle verkligen gøra mycket før att få uppleva hennes liv (ialla fall før en vecka).

Sen råkade jag sjælvklart somna, och vaknade igen vid 23.30.. BRA DRAG ERICA!!

Hade jættesvårt att somna om och ångesten børjade komma tillbaka igen..

Nær ångesten ær knackar på dørren kankse inte Melissa horns album ær det bæsta att somna till. Men men, musik ær avslappnande før mig, och till sist læt John blund mig slumra till igen..



Nu ær jag på jobbet och leker butikschef... Hade varit roligt om det verkligen var min butik och att jag skulle vara kvar hær. Men nu ær det 7 arbetsdagar kvar och det gæller att kæmpa in i det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0