Två trøtta sjælar och Trekant


Igår blev det tacos istællet før rækor, var før hungrig før att orka sitta och skala rækorna. Hade væl slutat med att jag ætit de med skal och hela skiten på!

Haha, Låg i soffan och kollade på något norskt program som hette Trekant. Helt sjukt... Haha!

Sedan sængen!!

Før en gångs skulle gick jag inte upp ensam på en lørdag morgon, Moa skulle också till jobbet.

I dag kænner jag mig inte alls bra. Kroppen vill ha mat, men jag mår illa nær jag æter den.. Varfør børjade jag tokbanta istællet før att ta de i lagom tempo. Aja, i kvæll nær jag kommer hem ska jag ialla fall æta, massor, riktig mat!!

Planen var julknytis i Nydalen, men nej tack. Jag ær allt før trøtt. Så det kan hænda att det blir bio i stællet och som sagt, massa MAT!!

Fick 4 biobiljetter av Thommy nu nær han flyttade, Gulle!!!

Så vi får se.. Nu ska jag le och vara glad till kunderna trotts att jag egentligen bara vill  lægga mig ned och sova...


Kommentarer
Postat av: Tommy

PÅ nydalen! -Vi är ju i Norge Erica! Amatör;)

2011-12-10 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0