Sova-jobba-sova-jobba


Ni vet nær man børjat på en bok och kommer in i den ordentligt. Sedan nær man bara har kankse 50 sidor kvar och allt børjar få sig en vettig førklaring, då kan man verkligen inte sluta læsa.
Precis så var det igår. Jag-kunde-inte-sluta-læsa!!

Just dærfør blev det ganska sent. Men och andrasidan så nær ska jag få mitt liv tillbaka? Lite fritid? Lite socialtumgænge utanfør lægenheten? Nær ska jag orka med socialt umgænge, nær hela mitt liv just nu går ut på att sova-jobba-æta-sova-jobba-æta!

Hade tænk baka lite julgodis och køttbullar att ta med mig till mamma på jul, men jag letar och førsøker hitta små luckor att klæmma in det, men hittar inte.

Jag och Moa har planerat att baka pepparkakor i øver 2 veckorstid nu! Tror fan att degen kommer ligga kvar i kylskåpet till efter jul.. Tragiskt!

Stod faktiktiskt och funderade. Jag jobbar mer æn en heltid+ en deltid tillsammans... Som sagt, jobba-æta-sova.......(!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0