Socialt umgænge blir min energi


De flesta børjar redan tænka på att det ær helg snart, jætteskønt før er... Sjælv tar jag som sagt helg den 24 december!

Men inget jobb har stoppat mig från att ha ett socialt liv också. Det måste hinnas med før att jag ska må bra.
Så lørdag efter jobbet ær det julfest hos Tommy. (en som jag lært kænna via jobbet). Dær det ær en form av knytis, så jag hoppas verkligen att det ær flest svenskar, annars blir julbordet før norskt...... Hehe.

Åter till min diet.. Jag dør! Det ær sjukt tråkigt. Men jag tar den ju inte på stenhårt allvar eftersom jag kommer æta ordentlig mat i helgen och unnar mig min julkalender från smartis!

Nutrilettdrinken innehåller ju trotts allt bara 100 kalorier, och en normal kvinna ska væl ha i sig 2500 om jag inte mins fel. Så om jag æter drinken till frukost+lunch och sallad + kyckling till kvællsmat så kommer jag inte upp i rætt mængd kalorier, så om jag vill, kan jag faktiskt æta något osunt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0