Lika trasig som en trasdock! "- Men det ær lika bra ændå"


Spenderar all min tid på jobbet nu før tiden.. Så finns inte så mycket intressant att skriva om, mer æn att jag har haft en lung helg, med god mat och tidiga kvællar i sæng. Skønt!

Batterierna måste laddas upp varje dag på nytt før att verkligen orka nu in i det sista!

Det ær synd ær att min dator har gått sønder. Vet inte om det kan vara i samband med att Moa stod på den eller att det helt enkelt har givit upp. Konstigt ær det ialla fall. Før den har inte visat på något tidigare..

Så eventuellt imellan dagarna (nu ljuder jag, ær ju inte ledig då), i Januari, ska jag ta och køpa mig ytterligare en ny dator. Den som jag har nu som sagt, køpte jag før mindre æn 1,5 år sedan... Så att den bara skulle ge upp nu ær konstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0