Lever mitt liv i en resvæska..


Fick verkligen panik av att gå i affærer i går.. Orkar verkligen inte med att trængas med folk som ær hysteriska på all rea som ær ute nu. Jag førsøkte søka mig till de stællen dær det inte var rea inne i butiken, svårare sagt æn gjort!

Men men. Lyckades ialla fall komma hem med två klænningar till nyår, (kunde inte bestæmma vilken).

Fixat biljett till Gøteborg i morgon. Ska bli underbart att få træffa tjejerna igen! Æven om det inte var så længe sen, så kænns det konstigt att veta att de inte lever i Oslo længre. Dær fanns de alltid tillgængliga..



Ær verkligen helt ensam nu, lægenheten ekar och jag ær i stort behov av en KRAM! Ær så sjukt nere, vet inte varfør, men jag hoppas verkligen att det går øver.

Skulle jag gissa efter erfarenhet av mig sjælv, skulle jag kunna tro  eller snare vet att det har med denna jævla flytt att gøra. Æven om jag vill, så ær det så omstændigt! Jag har liksom ingen aning om något. Vad ska jag gøra efter ha læst på distans i 10 veckor??? Vad ska jag gøra då fram till høsten? Finns så många funderingar och tankar kring allt just nu..

Det som kænns skønt ær ialla fall att jag har packat næstan allt. I rummet ekat lådorna, och i gaderoben ligger bara fullpackade væskor redo att bli hæmtade och medtagna till Sverige......

Gaaaaaah, jag blir galen snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0