Hur kunde jag glømma!?


Hur kunde jag glømma???

Igår gick jag till affæren før att handla nejlikor før att sætta dessa i apelsiner, julfint!

Ni som kænner mig, vet att jag ær hysterisk med att aldrig gå vid rød gubbe eller att jag kollar mig noga omkring innan jag traskar øver ett øvergångstælle.

I går, snøn hade lætt børjat falla. Kollar mig om, ser en bil. Den stannar, sedan nær jag ær mitt i øvergångsstællet, kør bilen... På mig......!!!

Som tur ær træffade inte bilen mig någon mer stans æn på enda sidan kroppen, mest armen. Jag blir jætte rædd och såg verkligen døden i vitøgat! Skriker och bilen kør vidare. Som tur var utan min arm, den satt kvar på kroppen. Jag blir chockad och springer efter bilen. Bankar på rutan och x#%&¤%%#//(&/XT%&/(())())=(&%&¤%¤##, ær det jag får ur mig.. Vill inte gå in på detaljer om vad jag sa till han!

Går in i butiken, chockad och skakis! Kommer hem och ska førsøka pilla i nejlikorna i apelsinerna, fick kæmpa kan jag sæga..
.

Men jag mår bra i dag... Men tænk, tænk en decemeter till och jag kunde legat på motorhuven eller fått armen avsliten. Usch!!!


Kommentarer
Postat av: Annette

Usch, vad obehagligt!! Vilka djäkla dårar det finns ute i trafiken! Ta det extra lugnt nu inför jul, då brukar folk bli helt galna..! Men du, den där bantningen tycker jag inte att du behöver. Och känner jag dig rätt, kommer du snart inte kunna umgås med folk om du inte äter ordentligt ;) Bättre att äta protein till varje mål, och inte mer än 1 dl pasta, ris osv till lunch, och inga sådana kolhydrater alls till middag. Jag har gått ned 1,5 kg på en vecka genom att äta så, så det verkar funka. Kram, ses snart!

2011-12-10 @ 12:21:29
URL: http://Justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0